BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 12 December 2010

MENGANTUK SANGAT

mengantuknya... badan penat..korang tahu...percaya atau tidak saya katakan yang saya tidak tidur semalaman..
adakah anda semua rasa betul...ya...sila jawab betul..semalaman saya tidak tidur..penatnya Tuhan je yang tahu...datang opis plak ..keje berlambak..nak tidow...

actualy entry sebelum ni, saya cakap saya kena pergi jemput mak abah kat KLIA right? ceritanya bermula dari situ.. semalam before balik rumah pergi derma darah...nant cerita kat next post k..dalam kul 4 lebih sampai KTM rawang..cos tak makan lagi before dat..makan la sorng2 sambil menunggu asben jemput. tunggu nyer tunggu ..lama la plak..tension dah..badan dah penat dah ni..order nasi goreng..tak sedap..lagi la tension..tak habis pun.. asben sampai..terus balik kampung..

semua berkumpul di kampung..mengikut perancangan sebelum ni, separuh kena stay kat rumah dan separuh lagi kena jemput abah di KLIA...
tetapi after solat Maghrib, semua pergi jemput..rumah tinggal kosong..Konvoi 3 kete. lebih kurang kul 8 lebih gerak...ikutkan mak abah sepatutnya sampai 8.30 mlm tapi disebabkan flight delay..kemungkinan samapi lewat...

so, singgah sebentar di Perhentian Rehat Dengkil...makan-makan..semabng-semabng..kul 10 lebih gerak to KLIA. dalam 1 jam lebih menunggu kat dalam Terminal tu, baru la nampak kemunculan abah dan mak...semua bersalaman, berpelukan...Alhamdulillah semuanya selamat sampai..cuma kesihatan tidak berapa mengizinkan..mak abah batuk teruk..kesian...moga cepat sembuh..N then..stay kat situ sekejap. terus gerak balik kampung Sg Tengi...sampai dalam kul 3 pagi..penat giless....badan memang kepenatan sesangat.

dah sampai, apa lagi...sembang-sembang la kan..dah lama tak jumpa..macam-macam buah tangan yang dibelikan..semua dapat..tak terkecuali juga aku...aku dapat satu helai jubah..so nice..black color & stokin...nice juga..n tudung..1 set..nisa dapa 1 jubah jugak..ayah dapat jubah jugak, tasbih, songkok n yang laian-lain pun dapat sama gak....terima kasih abah ngn mak coz belikan kitaorang semua tu..

nant kita update gambar ya....tak sempat nak upload kat netbook.




^^ create on Friday : 11:12am ^^

0 comments: