BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 8 November 2010

.... continue.. FEVER..wut happen ?? ....

mmm, lama nye tak update blog ni.. rasanya dah seminggu lebih dah..
bz sesangat...nak sambung entry sebelum ni ...

1 november 2010 :

Noon at opis- dapat call dari abg Li, mengatakan Chik dah tak de..Chik dah meninggalkan kami semua.
Time tu baru nak gi lunch ngn kawan..amik keputusan, tak pegi lunch, nak balik nak siap2 balik Terengganu.
rasanyer baru je balik Trg semalam. Lau korang baca entry lepas ' ..... FEVER ..... " ade bagitahu..so, dah balik, husband jemput kat train komuter. dah sampai umah terus amik nisa, siap-siap nak balik kampung..balik ngn Kak long & Abng Li..asben tak balok coz, banyak keje yang nak diuruskan..ok. fine..balik ngn K lOng jer. Alhamduliilah, malam baru samapi kat kampung. tak sempat pun nak tengok arwah buat kali terakhir.

kitaorng dah badjet, memang tak sempat lau nak tengok untuk kali terakhir. tapi tak pe, lagipun kitaorang baru je balik hari minggu tu (Sabtu & Ahad)..sempat gak aku bersembang dengan arwah. time tu dah nak balik KL dah..aku cakap la

"Chik, kita nak balik KL dah ni"
"dalam suara yang tersekat-sekat...nak balik dah"

itu je yang aku dapat paham..yang lain, aku tak berapa nak paham apa yang dicakapkan..coz, chik memang dah tak berapa sihat dah..
pe2 pun, sekurang-kurangnya aku dapat dengar suaranya buat kali terakhir...

Arwah meninggalkan kami semua pada 1 november 2010 - Isnin -  jam 12:00 tengahari.
Selamat dikebumikan lepas Solat Asar.

Semoga rohnya sentiasa dicucuri rahmat serta ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. insyaAllah.. Al-fatihah.

0 comments: